Alustuseks selgitas Helen Anvelt, kuidas tema hääl reklaamidesse ja filmidesse jõuab. "Minu hääl on olemas erinevates häälepankades, stuudiotes ja klient valib sealt välja," rääkis Helen. Saatejuht Maris Kõrvits uuris, mis see häälepank täpselt on, mille peale Helen vastas muigel: "Mul on sisse loetud erinevad häälnäidised ja seal ma istungi."
Kui Kõrvits küsis, mille alusel hääled välja valitakse, selgitas Helen, et see sõltub töö tüübist. "Eristatakse reklaame, IVR-e, mis on siis telefoniteade, siis on olemas karaktereid ja dublaaži jaoks pikemad tekstid," loetles ta.
Maris soovis teada, millistes reklaamides Heleni häält juba kasutatud on. Sellele palvele vastates esitas Helen oma "näitlejahäälega" mõningaid tuttavaid tekste, mida on kuulnud iga eestlane. Nende hulgas kõlasid Kinder šokolaadi, Venuse raseerimisterade ja Dove dušigeelide reklaamitekstid.
Helen toonitas, et hääl vajab hoidmist ja pidevat arendamist, eriti neile, kes häält igapäevaselt töövahendina kasutavad. Viimased neli aastat on Helen ka ise häälekoolitusi andnud ning ta jagab oma teadmisi ja oskusi rõõmuga. Tema koolitustel on oodatud osalema kõik, kes peavad oma häälega töötama – mitte ainult näitlejad, vaid ka näiteks õpetajad. Tema häälekoolitustega saad lähemalt tutvuda SIIN!
"Kui ma hakkasin häälekoolitusi andma, siis paljud küsisid, et miks sa koolitad endale konkurente. Aga ega see nii kerge ka pole. Esiteks häälematerjal võib ju hea olla, aga kui inimene ei tee seda piisavalt professionaalselt ja kiiresti, siis stuudio ei kutsu teda lugema," nentis ta ja lisas: "Väga oluline on ka enda tehtud töö, harjutama peab väga palju ja enda hääle müümisega peab olema aktiivne. Ise peab olema aktiivne, et tööd saada!"
Kuula allolevast heliklipist, kuidas Helen andis Rauno Märksile õpetusi, kuidas oma häälega osavamalt "näidelda"!