Juba enne lauluvõistlust tõdes Tommy, et ta on selle aasta kõige suurema fännibaasiga artist ning finaali järel kordas ta taaskord seda väidet ERR-ile. “Eestlased, me oleme ikka kõige populaarsemad ja kõige kuulsamad siin mängus. Ma ütlesin teile!” ütles ta õnnejoovastuses.
Tegemist pole pelgalt kõhutundega, vaid seda kinnitavad ka numbrid. Kokku on „Espresso Macchiatot“ Spotifys kuulatud juba üle 29 miljoni korra, kusjuures vaid 23. mail striimiti lugu üle 1,8 miljoni korra. Lisaks oli see möödunud nädalal iga päev enim kuulatud eurolugu. Ka YouTube’is on selle videote vaatamiste arv ületanud juba 45 miljoni piiri ning kõik need numbrid kasvavad mühinal.
Sarnane fenomen juhtus ka näiteks Käärijäga, kelle „Cha Cha Cha“ võitis 2023. aastal küll fännide südamed, aga jäi teiseks. Sellest hoolimata on Käärijä igal aastal Eurovisioni laval tagasi: 2024. aastal esines ta poolfinaali vaheetteastes ja 2025. aastal finaalis koos Baby Lasagnaga, kellega esitasid nii oma hittlood kui ka nende ühist lugu „#eurodab“.
Kuigi Austria esindaja JJ võitis Eurovisioni 2025 looga „Wasted Love“ žürii ja televaatajate hääletuse tulemusel, kinnitavad voogedastusplatvormide andmed tõsiasja, et Tommy lugu on saavutanud kahtlemata suurema rahvusvahelise edu.
Säärane populaarsus ajendas Cashi postitama TikToki eneseiroonilise video, milles ta näitab välja oma tülpimust, et on sunnitud elu lõpuni oma eurolugu esitama.
Vaata ise!