„MasterChef Eesti“ peaprodutsendi Kaupo Karelsoni sõnul tabasid nad selle hooaja finalistidega loteriivõidu. „Tegu on kahtlemata Eesti amatöörkokkade koorekihiga, pealegi on osalejad väga erineva taustaga, mis lisab kokanduslahingule vürtsi. Mis kõige olulisem, kirg toidutegemise vastu hõõgub neil kõigil eredalt silmis,“ kirjeldas Karelson. Ta lisas, et saade võib kujuneda nii mõnelegi osalejatele suurepäraseks hüppelauaks ning vaatajana on meil võimalik tunnistada uute kokandusmaailma edulugude sündi.
Telia televisiooni ja meelelahutuse valdkonna juht Birjo Kiik lisas, et „MasterChef Eesti“ uus hooaeg on startinud Eesti parima meelelahutussaate vääriliselt. „Värske hooaja avaosa tegi koheselt Inspira kanali uue vaadatavusrekordi, ületades eelmise hooaja keskmist vaadatavust enam kui 15 protsendiga. See näitab, et kodumaine „MasterChef“ on oma populaarsust veelgi kasvatanud, leidnud endale terve hulga tõelisi fänne ning võitnud paljude südamed telesaadete tihedas konkurentsis,“ lisas Kiik.
Eesti parimat amatöörkokka asub järgmise kümne episoodi jooksul välja selgitama raudne kohtunike trio: Eesti tipprestoranide peakokk Orm Oja, pagarite legend Õie Pritson ning taevalike õhtusöökide ja maitsete meister Mihkel Heinmets. Sarja võitja saab auhinnaks 10 000 eurot ja ihaldusväärse MasterChef Eesti tiitli.
TARMO SILLAOTS (46)
Tarmo on ametilt sündmuste produtsent. Kokanduse ja tervisliku toitumisega hakkas ta tõsisemalt tegelema 11 aastat tagasi selleks, et võidelda oma ülekaaluga. Tarmo eesmärk on olla tark kokk, kes teeb süüa minimaalsete kadudega. Kui tema laste arvates on kodus külmkapp tühi, siis Tarmo käe läbi valmib sealt vabalt kolmekäiguline õhtusöök.