Marjen ei salga, et koostöös Brigittega oli keeruline hoida piiri töö- ja eraelu vahel. Tekkis palju küsimusi, milline on tema tööaeg ning kas õhtul kodus olles kliendilt telefonikõne saades on sealt kuuldud info mõeldud talle kui mänedžerile või talle kui sõbrannale. "See oligi see viga, mis juhtus," tunnistab ta.
Just põhjust, et Marjen sai oma toonase kliendiga lähedaseks ka eraeluliselt muutis ta haavatavamaks ka professionaalses vallas, sest kui tööalaseid eksimusi on võimalik kergemini vältida, on isiklik elu, sealhulgas pereliikmed palju hapramad ning päriselu ei ole alati eetiline, korrektne ega viisakas.
"Ma mingil määral hoidsin seda distantsi, aga kõige räigema süüdistuse, mis blondil kaunitaril minu vastu oli, saigi ta välja hõisata," lisab Marjen, selgitamaks nii meedias kui sotsiaalmeedias läbi käinud teemat, et Marjen (ja tema perekond) olid Kristina Pärtelpojasse suhtunud rassistlikult ning andnud talle alandava hüüdnime. Tegelikkus oli Marjeni sõnutsi aga teistsugune ning teemasse kistud perekonnaliikmed ei olnud pahatahtlikud, äärmisel juhul ignorantsed.
Siiski ei satu Marjen avalikkuse pilgu all kogetu ees liigsesse ärevusse. Tema kogemustepagas on juba piisavalt suur ja laiahaardeline, seega mõistab ta tähelepanu ja meediamaastikku üdini. See tähendab, et mõista ning aktsepteerida tuleb ka selle pahukülgi.
"Kui sa oled andekas kunstnik, siis saad tähelepanu kunstist, kui oled andekas muusik, siis tuleb sul plaat välja ja saad tähelepanu sealt. Kui oled lihtsalt skandaalitar, kust sa siis endale tähelepanu saad? Ikka skandaalidest!" naerab ta intervjuus Anu Saagimiga.
Loe ja vaata refereeritud artikli täispikka teksti Õhtulehest!