Kuum toolTallinna Lennujaama kommertsjuht Eero Pärgmäe vastas kuulajate küsimustele
Retro FM Hommikus käis külas Tallinna Lennujaama kommertsjuht Eero Pärgmäe, kes rääkis, kuhu puhkusele lennata ja vastas kuulajate küsimustele.
Retro FM Hommikus käis külas Tallinna Lennujaama kommertsjuht Eero Pärgmäe, kes rääkis, kuhu puhkusele lennata ja vastas kuulajate küsimustele.
Rauno uuris, kas suvise puhkuse planeerimiseks on juba liiga hilja või veel jõuab? „Kaks nädalat tagasi helistas mulle naabrimees, et kuule, hullult tahaks kuskile minna, et need ilmad üldse ei inspireeri, et kas see SunExpress on normaalne firma? Ma ütlesin, et väga normaalne, iga päev lendavad Antalyasse,“ rääkis Eero loo naabrimehest, kes Türki puhkama sõitis. „Ta tuli üleeile tagasi, oli näost mõnusalt õhetav ja ütles, et kuule, väga tore oli!“ Eero lisas, et mõistliku hinnaga puhkust võiks planeerida ka Prahasse, kuhu Tallinna Lennujaamast on otselennud.
Kuulajad said Eerole küsimusi esitada Retro FMi Facebooki ja Instagrami kontode kaudu.
Eesti reisijate seas on hästi populaarsed kõiksugu Suurbritannia sihtkohad. Üks kuulaja uuriski, kas on lootust saada tagasi otselend Manchesteri? „Tegeleme sellega. Meil on UK väga londonikeskne praegu,“ vastas Eero ja lisas, et Suurbritanniasse on sel aastal plaanis lahedad jõulureisid.
Kuulaja küsis, kas on lootust saada otselend Manchesteri? Tegeleme sellega. Tulemas on lahedad jõulureisid.
Maris uuris, kuidas on lennujaamal suhted Ryanairiga, kas ollakse riius (Ryanair on viimastel aastatel Tallinnast mitmeid populaarseid otselende sulgenud – toim): „Kusjuures, ei ole riius. Ryanair teeb väga pragmaatilisi ja jõulisi valikuid suurte turgude suunas ehk siis seal, kus on palju inimesi ja kus saab teenida palju raha. Me oleme natuke väike ja natuke kaugel, see on meie probleem,“ selgitas Eero.
Üks kuulaja tundis huvi ka lendude ülebroneerimise kohta – kuidas otsustatakse, kes jääb lennust maha? „Reeglina see läheb piletiklasside järgi, mida inimesed ei näe – need on kindlad tähekombinatsioonid ja neid hakatakse võtma alt poolt,“ rääkis Eero, et esimesena jäävad maha kõige madalama klassiga reisijad. „Esimesena jäävad maha lennufirma enda töötajad.“ Siinkohal pidas Eero silmas neid töötajaid, kes lendavad ID-piletiga ehk oma töötaja soodustusega puhkusele ja ei tööta parasjagu käesoleval lennul. Ta lisas, et peredega püütakse ikka arvestada, et pere saaks koos reisida.
Kuulaja tundis huvi, milliste autodega VIP kliente transporditakse, millele Eero vastas, et praegu on nendeks autodeks Porsched ja Mercedes-Benzi bussid. Kellele mis, see sõltub kliendi soovidest. „Meil on ainult üks selline huvitav klient olnud – Toto Cutugno – kes teinekord tuleb ise uksetaha, koputas uksele ja ütles, et ma tahan lennukile minna,“ meenutas Eero naerdes.
Rauno uuris, kuidas lemmikloomi transporditakse: „Meil on suviti naljalugu – inimesed tulevad teinekord Eestisse puhkama ja koer on alla kaheksa kilo. Ja siis suvel koer sööb hästi ja siis tagasi minnes on koer üle kaheksa kilo ja siis on see, et ta ei tohi salongi tulla enam,“ rääkis Eero, et lemmikloomade kaalupiir salongi võtmiseks on 8 kilogrammi. „Kui koer on piiripeal, siis ta võiks enne olla veidi dieedil, et teda saaks salongi kaasa võtta.“
Miks lennud hilinevad? Millal saab Tallinnast otse Duvaisse lennata? Kuula allolevast intervjuust!
E-R 6-10
Retro FM Hommik/rauno@retrofm.ee
E-R 6-10
Retro FM Hommik/maris@retrofm.ee
E-R 8:40
Retro FM Hommik
L 10:00
Kinovärgiga mandariin
L 10:00
Kinovärgiga mandariin
L 10:00
Kinovärgiga mandariin
Programmi- ja muusikajuht
marika@retrofm.ee
Hommikusaate toimetaja, sotsiaalmeediaspetsialist
triin@retrofm.ee