„Ma soovin, et lapsed teaksid, mis sensor see õlal on ja et kui nad näevad seda kellelgi, näiteks suvel linnapildis, ei vaataks nad viltu ega imestaks. Kui sul on midagi teistmoodi, ei tee see inimest vähem tavaliseks, vaid näitab, et igaühel on oma lugu," sõnab Karmen.
Barbie nukkude esinaine ja firma asepresident Krista Berger avaldas pressile, et "1. tüüpi diabeediga Barbie avaldamine on oluline samm markeerimaks meie pühendumist kaasatusele ja esindamisele. Barbie kujundab laste varajast maailmapilti ning peegeldades kroonilisi haigusi nagu 1. tüübi diabeet, kindlustame, et enamad lapsed näevad iseend oma nukkudes, mida armastavad."
Barbie Fashionista tootesarjas on juba üle 175 nuku, mis erinevad nahatooni, silma- ja juuksevärvi, kehatüübi, puuete ja moe poolest – näiteks on juba turule toodud pime Barbie, Downi sündroomiga Barbie, kuuldeaparaadiga Barbie ja paljud teisedki.
Veendumaks, et diabeetikust Barbie seadmete disain vastab reaalsusele, tegi tootja Mattel koostööd Breakthrough T1D-ga – maailma juhtiva 1. tüübi diabeedi uuringute ja esinduse organisatsiooniga.
Barbie käsivarrel on glükoosimonitor (CGM) ehk väike seade, mis ööpäevaringselt mõõdab veresuhkru taset. Seade on ühendatud telefonirakendusega, kust mugavalt mõõtmistulemusi jälgida. Et hoida monitori paigal, kinnitakse see teibiga – Barbiel on see muidugi südamekujuline ja roosa.
Vöö küljes ripub Barbiel insuliinipump – elektrooniline seade, mis automaatselt doseerib vajaliku koguse insuliini.
Barbie kannab sinist valgete täppidega kleiti, peegeldamaks ülemaailmset diabeediteadlikkuse kampaaniat, mis samu sümboleid kasutab.
Nukul on käes ka kotike, mis sisaldab diabeedi jaoks vajalikke vahendeid ja ka snäkke, hoidmaks veresuhkrutaseme normaalsena.